Reklamacja
Jeżeli chce Pan / Pani złożyć reklamację dotyczącą kupionego produktu, może Pan / Pani posłużyć się poniższym formularzem, przesyłając go do nas pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Jeżeli formularz nie jest przesyłany wraz z reklamowanym produktem, proszę pamiętać, że celem rozpatrzenia reklamacji możemy prosić o przesłaniem nam reklamowanego produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
Wymiana towaru:
Należy przesłać towar z dowodem zakupu wraz z dokumentem zawierającym następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu oraz wskazanie produktu na wymianę. Przed przesłaniem wraz z chęcią wymiany, należy skontaktować się ze sklepem w celu rezerwacji innego produktu do wymiany.
Towar wymiany oraz dołączonym dowodem zakupu należy odesłać na adres:
METAL SERWIS ul. Dobrogostowo 11, 64-520 Obrzycko
Plik do pobrania: